You know you love me
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You know you love me

ИндексPortalПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Latest topics
» Флууд номер едно хД
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeНед Ное 06, 2011 6:52 am by Алис Браун ♥

» Накрая винаги си остава само пустота.
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeПон Сеп 19, 2011 5:24 pm by Наталия Блек

» Реклама .
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeСъб Сеп 17, 2011 10:03 am by Aria Montgomery ♥

» фгХДФгхДФЙхлдкфйгхлкйЛКЙЛйЛКЙХлКЙХлкйХкйлхКЛЙх
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeЧет Сеп 15, 2011 5:44 pm by Алис Браун ♥

» Вашите идеи .
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeЧет Сеп 15, 2011 3:24 am by Алис Браун ♥

» Другарче за РП
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeПет Сеп 09, 2011 5:51 pm by Наталия Блек

» Харесва ли ви училището?
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeСря Сеп 07, 2011 12:05 pm by Дафни Бенет

» Йеее..мнения!
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeВто Сеп 06, 2011 11:43 pm by Дафни Бенет

» Бил ли си в града на предишния?
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeВто Сеп 06, 2011 10:56 pm by Дафни Бенет

» Боли ли ви..?
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeВто Сеп 06, 2011 7:13 pm by Алис Браун ♥

Top posters
Алис Браун ♥
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' I_vote_lcapAnd they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' I_voting_barAnd they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' I_vote_rcap 
Наталия Блек
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' I_vote_lcapAnd they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' I_voting_barAnd they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' I_vote_rcap 
Jenny Humphrey
Дафни Бенет
Ally Fray Evens.
Елена Гилбърт ♥
Ониксия Фарел
Aria Montgomery ♥
Nikky Bass
Tom Rutherford
Екип
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' 3787287z
Кой е онлайн?
Онлайн е 1 потребител: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 1 Гост

Нула

Най-много потребители онлайн: 22, на Вто Юни 02, 2020 7:09 am
Накрая винаги си остава само пустота.
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeПет Сеп 16, 2011 2:20 pm by - В
Хей слънчица, къде се изгубихте?
Толкова ми е самотно без вас. Тълкова тъжно...
Без интересни клюки този град не съществува. Всеки град си има своите тайни. Аз съм тук, за да науча вашите.
Да, ама как да стане като не ми …

[ Full reading ]
Comments: 3
Досиетата Х.
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeВто Сеп 06, 2011 3:24 pm by - В
Дойдох в градчето ви наскоро, но много бързо се запознах с историите на всеки един. Чувствам се толкова поласкана, от "партито", което ми спретнахте, че реших да кажа по някоя мила дума за всеки един от вас. Няма да …

[ Full reading ]
Comments: 2
По-добре късно от колкото никога.
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeПон Сеп 05, 2011 7:39 pm by - В
Дълго ли ме чакахте, слънчица?
Съжалявам, наистина много съжалявам. Но все пак ви беше ясно, че ще се появя рано или късно. Реших, че ще бъде късно. Нали сте чували - за да направиш впечатление не се появявай навреме за …

[ Full reading ]
Comments: 0

And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '

Go down 
+3
Aria Montgomery ♥
Дафни Бенет
Алис Браун ♥
7 posters
АвторСъобщение
Алис Браун ♥
Админ
Админ
Алис Браун ♥

Брой мнения : 243

Информация за героя:
Години: 17
Приятели: Jennifer Check, Дафни Бенет
Врагове: .. няма

And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Empty
ПисанеЗаглавие: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeСря Авг 10, 2011 6:09 pm

Малко моии неща .. ^^ повечето са поръчки за други форумчета.

And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Dfgdfgb
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Oyyzzzdamonn
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Forariiq
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Assssjjjjjjjjjjjjjjjjjj
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Fgfj
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Tttttttttz
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Fghff
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Fdff
Върнете се в началото Go down
Дафни Бенет
Админ
Админ
Дафни Бенет

Брой мнения : 119

Информация за героя:
Години: 18
Приятели: Tom Rutherford,Алис Браун ♥
Врагове:

And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Empty
ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeСря Авг 10, 2011 7:26 pm

Уоу..много си добра.Искаш ли да ми направиш нещо на Ема?
https://fairview-magic.bulgarianforum.net
Алис Браун ♥
Админ
Админ
Алис Браун ♥

Информация за героя:

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeСря Авг 10, 2011 9:22 pm

Дафни Бенет написа:
Уоу..много си добра.Искаш ли да ми направиш нещо на Ема?
Искамм .. Ти ли ще дадеш снимки или аз да избера ? ^^
Дафни Бенет
Админ
Админ
Дафни Бенет

Брой мнения : 119

Информация за героя:
Години: 18
Приятели: Tom Rutherford,Алис Браун ♥
Врагове:

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeПет Авг 12, 2011 9:52 pm

Ти си избирай ,но по-добре ми направи нещо на Диана?
Aria Montgomery ♥
Модератор
Модератор
Aria Montgomery ♥

Брой мнения : 18

Информация за героя:
Години: 16год.
Приятели: Елена Гилбърт
Врагове: няма..

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeПет Авг 12, 2011 9:57 pm

Аааа, Алис уникални са и видях и моето подписе в тях ;дд

Може ли да взема това на Ариа защото не спирам да го гледам *ангелско лице*
Алис Браун ♥
Админ
Админ
Алис Браун ♥

Информация за героя:

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeПон Авг 15, 2011 3:40 pm

Дафни Бенет написа:
Ти си избирай ,но по-добре ми направи нещо на Диана?
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Unled1copy3
Наталия Блек
Човек с дарба
Човек с дарба
Наталия Блек

Брой мнения : 193
Местожителство : Някъде там ^^

Информация за героя:
Години: 19
Приятели: Ефи Стонем
Врагове: ---

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeНед Авг 28, 2011 9:01 am

Оуу Сис,много са хубави Hug Hug Hug Искаш ли да ми направиш едно и намен?Ако може аватарче и подписче? Angel Знааам,че съм нахална...хД Героинята ми е Michelle Trachtenberh...снимките са по твой избор Smile Да пише Natalia Black Smile и ако искаш само можеш да добавиш и друг текст Smile Very Happy
Алис Браун ♥
Админ
Админ
Алис Браун ♥

Информация за героя:

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeНед Авг 28, 2011 9:03 am

Наталия Блек написа:
Оуу Сис,много са хубави Hug Hug Hug Искаш ли да ми направиш едно и намен?Ако може аватарче и подписче? Angel Знааам,че съм нахална...хД Героинята ми е Michelle Trachtenberh...снимките са по твой избор Smile Да пише Natalia Black Smile и ако искаш само можеш да добавиш и друг текст Smile Very Happy
Aaaми може, ама май ме бъркаш с някой друг хдд
Чарлийн.
Гимназист
Гимназист
Чарлийн.

Брой мнения : 7

Информация за героя:
Приятели:
Врагове:

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeНед Авг 28, 2011 10:57 am

Много са красиви, особено първото и третото, макар че по принцип не съм им фенка. (:
Алис Браун ♥
Админ
Админ
Алис Браун ♥

Информация за героя:

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeНед Авг 28, 2011 9:21 pm

Алис Браун ♥ написа:
Наталия Блек написа:
Aaaми може, ама май ме бъркаш с някой друг хдд
Онова велико вдъхновение е било временно хдд ии ето какво сътворихх ... Shamed

And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Ssssssssssssssssz
(аватара мяза на постер на филм и е ужасенхддддд)
And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Dddddddddddddddddo
Иии незнайно защо си мислех, че поне подписа ще стане хубав, но уви хдд
Ще те разбрера ако не си ги сложиш хдд аа ако искаш новии кажи и ще ти направя хдд And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' 2520623126
Наталия Блек
Човек с дарба
Човек с дарба
Наталия Блек

Брой мнения : 193
Местожителство : Някъде там ^^

Информация за героя:
Приятели: Ефи Стонем
Врагове: ---

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeПон Авг 29, 2011 6:43 am

ОМГГГ Систър,страхотно е комплектчето,страхотно,страхотно,страхотно,уникално и го лепвам веднага веднагаааааааааааааааааааааааааа :2: :2: :2: Hug
Елена Гилбърт ♥
Админ
Админ
Елена Гилбърт ♥

Брой мнения : 47
Местожителство : Manhattan... where everything happens.

Информация за героя:
Приятели: Aria Montgomery ♥
Врагове: ~

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeСря Авг 31, 2011 11:46 am

Леле невероятни са! And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' 588146130 Може ли да ми направиш едно подписче,ти избери снимките,но да пише I'm always in the shadows of your heart
Ally Fray Evens.
Човек с дарба
Човек с дарба
Ally Fray Evens.

Брой мнения : 92

Информация за героя:
Приятели: no such things like friends
Врагове: -

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeПет Сеп 02, 2011 2:28 pm

Заааа стотен път теее са великолепни, удивителн, уникални, страхотни, мега - гига - супер яки и съм влюбена в тях. <333 Даже искам да се омъжа/оженя за тях <3333 (бту аз съм Effy Stonem. от PLL форума ХДДД)
Алис Браун ♥
Админ
Админ
Алис Браун ♥

Информация за героя:

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeПет Сеп 02, 2011 2:33 pm

АААААА ЕФИИИ .. това не го очаквахх And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' 842569181 Мерсиииииииииииииии <3333333333333 And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' 3735865980
Ally Fray Evens.
Човек с дарба
Човек с дарба
Ally Fray Evens.

Брой мнения : 92

Информация за героя:
Приятели: no such things like friends
Врагове: -

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeПет Сеп 02, 2011 2:37 pm

Аз съм си неочаквана And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' 2387384449А пък ииии форумчето е суперскооо <333 иии...като имаш време става ли да ми направиш подписче за Али (лик;; Barbara Palvin) And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' 3562723908
Алис Браун ♥
Админ
Админ
Алис Браун ♥

Информация за героя:

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitimeПет Сеп 02, 2011 2:44 pm

Мерсиии <333 (за това за форумчето)
Ии даа, ще ти го започна веднага, аа както си знам скороста сигурно ще свърша след 100 години хд
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '   And they say  'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... ' Icon_minitime

And they say 'She's so lucky, shes a star, but she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking ... '
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
You know you love me :: През свободното време :: Лично творчество-
Идете на: